tiistai 17. syyskuuta 2013

Suomeen!

Uskalsin jo Facebookin puolella hihkaista, että olen lentämässä Suomeen. Muutamaan otteeseen lähtö on siirtynyt, mutta nyt ihan oikeasti olen tulossa. Tosi kivaa päästä käymään Suomessa. Odotan että siellä olisi vielä edes vähän vihreää. Toisaalta myös syksyn väriloisto voi olla kaunis näin syyskuun loppupuolella. No, huomenna sitten näen miltä Suomessa näyttää. Ja tottakai parasta kotimatkassa on se, että näen läheiset ihmiset pitkästä aikaa ihan kasvotusten! :)
 
Ammanissa ilma on yht äkkiä viilentynyt. Viime viikolla oli kunnon kesähelle ja lämpötila kohosi lähes 40 asteeseen. Tänään aamulla puolestaan mittari näytti vain 17 astetta, hrrrr. Syksy on siis saapumassa Jordaniaankin. Ilman viilentymisenkin vuoksi on hyvä aika käydä Suomessa, niin saan vaihdettua kesävaatteita hieman lämpimämpiin palttoisiin.
 
Tänään siis tavarat laukukun ja kentälle! On minulla vähän muitakin muutoksia, joihin liittyy  tavaroiden pakkaaminen, mutta nyt keskityn tuohon Suomen reissuun!
 
 Nähdään!
www.morguefile.com

 

3 kommenttia:

  1. Ihan parasta, turvallista matkaa ja tervetuloa :) Soittele kun tiedät minkä illan pyhität mulle, teelle (tai kuohuvalle) ja sympatialle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja vihreetä on ainakin hutskilla, meillä kukkii ruusutkin vielä takapihalla ;)

      Poista
    2. Kiitos! On kyllä kiva tulla käymään! Mä ilmoitan heti kun tiedän mikä päivä tulen Vaasaan. Pistä kuohuva kylmään ;)

      Poista